Isnin, 28 Disember 2009

///////Y@N9 P3Rt@mA///////




Ya Allah,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pd seseorg yg melabuhkan cintanya pdMU agr bertambah kekuatan ku utk mencintaiMu...

Ya Muhaimin,jika aku jatuh cinta,jglah cintaku pdnya agar tdk melebihi cintaku pada MU...

Ya Allah, jika aku jatuh hati,izinkanlah aku menyentuh hati seseorg yg hatinya tertaut padaMU ,agar tdk terjatuh aku dlm jurang cintaMU...

Ya Rabbana jika aku jatuh hati ,jglah hatiku pdnya agar tdk berpaling pd hati MU...

Ya Rabbul Izzati,jika aku rindu, rindukanlah aku pd seseorg yg merindui syahid di jln MU...

Ya Allah jika aku rindu,jagalah rinduku pdnya agar tdk lalai aku merindukan syurga MU...

Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasih MU, jgnlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu......

Ya Allah jika kau jatuh hati pd kekasih MU,jgn biarkan aku tertatih dan terjatuh dlm perjalanan pnjng menyeru manusia kpdMU...

Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasih MU,jgn biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada Mu...

Ya Allah engkau mengetahui bahawa hati2 ini telah berhimpun dalam cinta pada Mu,telah berjumpa pd taat MU.telah bersatu dlm dakwah pada MU,telah berpadu dlm membela syariat Mu.kukuhkanlah ya Allah ikatannya.kekalkanlah cintanya. tunjukkanlah jln2nya .penuhilah hati-hati ini dengan nur MU yang tiada pernah pudar.lapangkanlah dada2 kami dgn limpahan keimanan kepada MU dan keindahan bertawakkal di jalan MU............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan